poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca - Katarzyna Droga (audiobook)

Okładka książki Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońcaJest to piękna opowieść o losach rodziny autorki. Potrafiła ona celnie pokazać,że w każdej rodzinie nie mało jest tragedii jak i pięknych wzruszających chwil. Poznajemy główną bohaterkę Jankę i jej nie za szczęśliwe losy (śmierć narzeczonego, wypadek i śmierć siostry, pogłębiającą się chorobę matki) jak i te najmilsze (poznanie ukochanego). Autorka zwraca uwagę na drobiazgi, których nie spotkałam w innych tego typu książkach, zadowolenie z zakupu telewizora czy strach o ukochanego, że może zamarznąć kiedy śnieg zasypie jego karetkę.
Pani Katarzyna świetnie pokazała to, że tak naprawdę każda rodzina i jej losy jest doskonałym tematem na książkę. Co do samego audiobooka to świetnie się go słucha. Momentami miałam wrażenie że lektorka siedzi koło mnie i opowiada mi o Jance, Leszku ich znajomych i o ich radosciach. Nie wiem jak inni ale ja miałam problem z oderwaniem się od tej powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz