niedziela, 18 września 2016

Janusz Wiśniewski, Dorota Wellman - Siedem lat później

Siedem lat później - Wiśniewski Janusz L., Wellman DorotaSiedem lat póżniej „ Doroty Wellman i Janusza L.Wiśniewskiegp { Wyd.Znak) to spotkanie po latach pary dobrych znajomych.Poruszają oni tematy właściwie o wszystkich aspektach życia. Często są to tematy bardzo intymne. Ale tak, jak zwierzają się przyjaciółki ze swoich osobistych spraw , tak Dorota Wellman i Janusz Wiśniewski rozmawiają ze sobą .Chociaż nie lubię tego typu literatury bo czasami są to pseudo filozoficzne wynurzenia, nudne do granic wytrzymałości, to czytając ten wywiad czułam się tak, jakbym była obecna przy tej rozmowie jako słuchacz. Wartka nie nużąca rozmowa. Świetne komentarze Doroty Wellman. W sumie żałowałam, że tak szybko przeczytałam. Pochłonęłam ją błyskawicznie Może Pani Dorota ma jeszcze innych ciekawych przyjaciół i przeprowadzi z nimi wywiad a ja z przyjemnością go przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz