czwartek, 31 lipca 2014

J.K.Johansson - Laura

LauraLaura Andersson zaginęła. To wiadomość, która elektryzuje całe grono pedagogiczne podczas spotkania organizacyjnego przed rozpoczęciem kolejnego roku szkolnego. Główna bohaterka tego kryminału Miia Pohjavirta zaczyna właśnie tego dnia pracę w tej szkole. Była pani policjant obecnie pedagog szkolny to według mnie postać tajemnicza. Do końca nie wiadomo czemu odeszła z policji.
Powieść czyta się miło i przyjemnie. Jednak często miałam wrażenie że oglądam pierwszy odcinek 3-odcinkowego serialu. Brakuje mi doprecyzowania kim np była Venla i dlaczego zniknęła?
Mam nadzieję że w kolejnych tomach zostanie to dokładnie opisane i znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Bo na kolejny tom czekam z nierciepliwoscią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz