sobota, 7 lutego 2015

Dante na tropie - Agnieszka Olejnik

Czym jest ta powieść? To mroczny kryminał i namiętny romans w jednym. Trochę bałam się takiego połączenia szczególnie w wykonaniu nieznanej mi polskiej pisarki. Jak się okazało zupełnie nie potrzebnie.Głównym bohaterem tej powieści jest pies Dante. Dante przynosi swojej pani "miły prezent" ludzki palec. Od tej pory w sennym miasteczku nic nie jest już takie jak być powinno. Anna, właścicielka Dantego, próbuje na własną rękę rozwikłać kryminalną zagadkę co powoduje że staje oko w oko z niebezpieczeństwem.
Książkę pochłonełam w kilka godzin. Jest to świetna rozrywka na zimowe wieczory. Bardzo polubiłam głównych bohaterów. I mam nadzieję że pani Agnieszka napisze kolejną książkę z tymi samymi bohaterami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz