sobota, 31 października 2015

Powiedz panno gdzie ty spisz - M. J. Arlidge

Okładka książki Powiedz panno, gdzie Ty śpiszKiedy skończyłam słuchać audiobooka Ene due śmierć powiedziałam sobie wow muszę zdobyć drugą część. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Czwarta Strona udało się. Do tej pory żadna seria kryminałów nie powaliła mnie na kolana tak jak ksiązki autorstwa M. J. Arlidge a przeczytałam ich dużo. 
Główna bohaterka Helen Grace to policjantka, która w swoim życiu dużo już przeszła. Kiedy sądzi że nic już nie może się zdarzyć pojawia się kolejny seryjny morderca, który morduje w "królestwie czerwonych latarni". Giną pozornie nie powiązani ze sobą mężczyźni, których jedynym przewinieniem jest to że korzystali z usług prostytutek.
Dużą zaletą tej powieści jest jej wielowątkowość. Działania i wydarzenia przedstawione z różnych stron widzienia dają możliwość uczestniczenia w centrum wypadków.Bohaterowie to osoby z krwi i kości które mają swoje problemy. Książka trzyma w napięciu do ostatniej strony. Uwielbiam tak wciągające pozycje. Nie dość że czyta się ją z wypiekami na twarzy to zakończenie spowodowało u mnie mocne zaskoczenie. Nie wiem jak inni ja nie mogę się już doczekać kolejnego tomu z serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz